domingo, 21 de diciembre de 2014

Amaiera

  Klase teorikoen amaierako sarrera da hau. Blogean lau hilabete honetan egindako ibilbidea azaltzen da, asteetan zehar egindako lana, ikasitako gauzak, sortutako galderak...

  Irakasgaia ixteko, irakasgai honetan hasieran nuen interesa egunak pasa ahala gutxituz joan da. Ikt-een garrantziaz eztabaidatzeko denbora gehiegi izan da, aplikagarritasuna hausnartzeko espazio gutxi eta bereziki egindako lanekin ez dut askorik ikasi eta horrek denbora galtzearen sentzazioa ekarri dit.

  Ikt-en aplikazioa sustatu nahi bada, baliabide berrien azalpena falta izan zait, izan ere ez ditut programa berririk ezagutu eta bloga ezezaguna izan bada trasteatuz ikasi dut.

  Bukatzeko, norbaitek hau irakurtzen badu, berarentzako niretzat baino baliogarriagoa izatea espero dut., eta ni baino gehiago honekin disfrutatzea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario